Info

SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG RASMI AL-WAHIDA MARKETING SDN. BHD.

Selasa, 29 September 2009

AYUh..dapatkan segera!!!! TEH MANJAKANI LEBIH MANJA,LEBIH BERANI.....


KEPADA SEMUA CAWANGAN DAN KIOSK,SILA PRINT DAN TAMPAL DI CAWANGAN DAN KIOSK MASING-MASING SEGERA!!!..pastikan semua ahli dan bukan ahli dapat hebahan mengenai produk ini.

3 ulasan:

  1. Tahniah diatas kejayaan pihak pemasaran HQ membina blog tersendiri. Mudah-mudahan ianya memberikan kemudahan kepada para ahli untuk menyalurkan maklumat berkaitan dengan hal-hal yang berkaitan dengan produk.Sebagai unit yang bertanggungjawab keatas aktiviti pemasaran produk HPA masalah ketiadaan produk seperti cecair freesia , sabun casia , ais krim riple , produk centella yang terkini perlulah diberikan perhatian sewajarnya. Janganlah dipekakkan telinga mendengar rungutan ahli dibawah ini.Banyak produk yang telah mempunyai sijil lahir dn diwar-warkan kelahirannya masih tidak sampai dicawangan. Sebarang masalah tentang produk sepatutnya dimaklumkan kepada semua agen stok agar dapat dimaklumkan kepada semua ahli. Membatukan diri dalam soal-soal ini tidak menunjukan cara khidmat kita yang profesional.

    BalasPadam
  2. salam
    kami sentiasa menerima feedback.insyallah kami tidak akan pekak.
    teruskan perjuangan dengan penuh berhemah dan memiliki akhlaq islami
    selawat

    BalasPadam
  3. Wsalam
    Sekadar meminta maklumbalas setelah puas menunggu jawapan yang tidak kunjung tiba sahaja dilabelkan sebagai tidak berhemah dan tidak memiliki akhlak islami. Adakah ini cara yang profesional menangani permasalahan yang timbul??

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...