AYUh..dapatkan segera!!!! TEH MANJAKANI LEBIH MANJA,LEBIH BERANI.....
KEPADA SEMUA CAWANGAN DAN KIOSK,SILA PRINT DAN TAMPAL DI CAWANGAN DAN KIOSK MASING-MASING SEGERA!!!..pastikan semua ahli dan bukan ahli dapat hebahan mengenai produk ini.
Tahniah diatas kejayaan pihak pemasaran HQ membina blog tersendiri. Mudah-mudahan ianya memberikan kemudahan kepada para ahli untuk menyalurkan maklumat berkaitan dengan hal-hal yang berkaitan dengan produk.Sebagai unit yang bertanggungjawab keatas aktiviti pemasaran produk HPA masalah ketiadaan produk seperti cecair freesia , sabun casia , ais krim riple , produk centella yang terkini perlulah diberikan perhatian sewajarnya. Janganlah dipekakkan telinga mendengar rungutan ahli dibawah ini.Banyak produk yang telah mempunyai sijil lahir dn diwar-warkan kelahirannya masih tidak sampai dicawangan. Sebarang masalah tentang produk sepatutnya dimaklumkan kepada semua agen stok agar dapat dimaklumkan kepada semua ahli. Membatukan diri dalam soal-soal ini tidak menunjukan cara khidmat kita yang profesional.
Wsalam Sekadar meminta maklumbalas setelah puas menunggu jawapan yang tidak kunjung tiba sahaja dilabelkan sebagai tidak berhemah dan tidak memiliki akhlak islami. Adakah ini cara yang profesional menangani permasalahan yang timbul??
Tahniah diatas kejayaan pihak pemasaran HQ membina blog tersendiri. Mudah-mudahan ianya memberikan kemudahan kepada para ahli untuk menyalurkan maklumat berkaitan dengan hal-hal yang berkaitan dengan produk.Sebagai unit yang bertanggungjawab keatas aktiviti pemasaran produk HPA masalah ketiadaan produk seperti cecair freesia , sabun casia , ais krim riple , produk centella yang terkini perlulah diberikan perhatian sewajarnya. Janganlah dipekakkan telinga mendengar rungutan ahli dibawah ini.Banyak produk yang telah mempunyai sijil lahir dn diwar-warkan kelahirannya masih tidak sampai dicawangan. Sebarang masalah tentang produk sepatutnya dimaklumkan kepada semua agen stok agar dapat dimaklumkan kepada semua ahli. Membatukan diri dalam soal-soal ini tidak menunjukan cara khidmat kita yang profesional.
BalasPadamsalam
BalasPadamkami sentiasa menerima feedback.insyallah kami tidak akan pekak.
teruskan perjuangan dengan penuh berhemah dan memiliki akhlaq islami
selawat
Wsalam
BalasPadamSekadar meminta maklumbalas setelah puas menunggu jawapan yang tidak kunjung tiba sahaja dilabelkan sebagai tidak berhemah dan tidak memiliki akhlak islami. Adakah ini cara yang profesional menangani permasalahan yang timbul??