Info

SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG RASMI AL-WAHIDA MARKETING SDN. BHD.

Isnin, 25 Januari 2010

KEISTIMEWAAN PENAPIS AIR HPA

Katrij kami bebas dari unsur unsur penggunaan tulang haiwan. Kami hanya menggunakan tempurung kelapa sebagai bahan gantian tulang haiwan.Siramik kami guna tanah liat.
- Banyak penapis air dipasaran guna tulang haiwan, jika nak senaraikan ada yang pengusaha Islam terlibat dan ada pula pengusaha cina tapi orang melayu terlibat jual. untuk mudah kenal guna tulang atau tidak tengok sijil halal dari JAKIM atau Jbt agama islam negeri. Ada syarikat yang tak dapat logo halal jakim atau jbt agama islam negeri mereka terpaksa beli dengan swasta.bentuk logo pun lain.tapi sebab nak jual terpaksa kaburi orang islam...

Penapis air HPA dari peringkat mengisi bahan atau media ke dalam katrij hingga siap dipasang oleh orang Islam.
Hijrah yang bekalkan penapis HPA maka kami jaga syariah sewaktu melakukan pemasangan, bukan syarikat cina yang pasang dari A sampai Z..


Formula kandungan setiap katrij di dalam berbeza dan tiada syarikat lain yang boleh menciplak sukatan dan ukuran bahan tersebut dalam katrij.
Peratus bahan dan kualiti bahan dalam katrij syarikat lain tidak tahu, maka formula penapis ini terjamin tiada siapa yang tahu.jadi alasan yang menyatakan penapis air mereka sama dengan HPA adalah tidak benar.kami ada formula kami sendiri.

Sesetengah penapis air di pasaran, tempoh hayat gantian katrij dalam 1 tahun mencapai sehingga RM300.00 hingga RM400.00 setahun dan melibatkan 2 atau 3 katrij dalam setahun, sedangkan syarikat kami hanya memerlukan belanja RM98.00 untuk tempoh 1 tahun pertama. Harga katrij setiap satu murah dan mampu milik.

Kebanyakkan penapis air luar mengambil untung berlibat ganda hingga pelanggan tidak mampu untuk menukar katrij.
Pihak syarikat akan memaklumkan kepada pelanggan 30 hari sebelum tempoh hayat katrij tamat. Pihak stokis yang berhampiran akan datang membuat pertukaran.

Jika pihak HPA boleh mengendalikan servis ini maka pelanggan akan berpuas hati membeli produk ini. Kebanyakan syarikat lain abaikan servis ini.


PH air yang hampir menyamai air Zam Zam.(PH air sahaja bukan kualiti air).

Ph air kami 10.3 berbanding orang lain ada yang 5.5, 8.3 dan 9.5.makin tinggi PH makin cepat bahan toksik dalam badan dapat dikeluarkan.Ph air zam zam 14.Bukan bermakna ph 9.5 tidak boleh buang toksik tetapi makan masa yang panjang.

Boleh membantu menyelesaikan pelbagai penyakit seperti sakit-sakit sendi, sel kanser, darah tinggi, kencing manis, batu karang, gout, membantu meneutralkan asid dalam badan dan sebagainya.Dengan izin Allah.

Semua penapis air berkalkaline boleh menyembuhkan penyakit dengan izin Allah.air R.O tak boleh.Penapis air kami ada alkaline,mineral dan oksigen yang tinggi.

Penyelenggaraan yang mudah dan murah kerana tidak menggunakan elektrik.

Penapis air kami ada kelulusan dari SIRIM BERHAD

Air kami boleh diminum tanpa was-was dan boleh digunakan sebagai air penawar untuk tujuan perubatan.

Yang lain-lain akan saya maklumkan di pelancaran penapis air ini di kl pada 25 Januari 2010.

Sekian wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...