Info

SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG RASMI AL-WAHIDA MARKETING SDN. BHD.

Jumaat, 9 Disember 2011

Pejabat Kowahida telah berpindah

UNTUK MAKLUMAN SEMUA ANGGOTA, PEJABAT KOWAHIDA TELAH BEROPERASI DI JEJAWI ARAU PERLIS SEPERTI ALAMAT BERIKUT. SEMUA URUSAN BERKAITAN KOWAHIDA BOLEH DIBUAT DI PEJABAT TERSEBUT.

KOPERASI WAHIDA HPA BERHAD
NO 26, TINGKAT BAWAH, TAMAN UTARA JEJAWI,
JALAN JEJAWI SEMATANG, 02600
ARAU PERLIS.

TEL: 04-9773813 / 04-9760860 FAKS: 04-9773812

21 ulasan:

  1. Assalamualaikum, selamat hari tasyriq. Sy dah melabur lama di kowahida. Tetap menyokong usaha sesama Muslim.Tiada dividen setelah lama melabur dengan masalahkewangan yg sy hadapi. Sy benar2 memerlukan wang saat ini. Sy beranggapan memberi pinjaman pada kowahida selama ini. Bolehkah sy mengeluarkan saham sy yg berjumlah 5900 dari kowahida.

    BalasPadam
  2. Macam mana Koperasi Wahida Sekarang..terus menyepi dan seyap.. Jangan senyapkan duit saham saya yang ada dalam tu!!

    BalasPadam
  3. Sy pun nak balik duit sy. Tlg jgn senyap kan diri anda semua ya wahai pengurusan Koperasi.. Sikit atau byk pelaburan yg di masukkan dlm koperasi ni tetap duit org. Bukan duit anda. Kalau anda semua x jujur mcm mana Allah nak berkatkan perniagaan anda.. Ingat hutang tetap hutang walau siapa pun anda..

    BalasPadam
  4. saya pun menghadapi masalah yg sama..bleh xkita wujudkan grup utk bncg psl perkara ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila Kita nak mula buat group? Lagi dibiar...lagi hanyut tuan Haji Kita tuu

      Padam
    2. Bila boleh Kita mulakan group tuntutan balik saham?

      Padam
  5. Saya pun sama .hampir 10 tahun tiada apa2 dividen yg dpt dr saham koperasi.yg pelik jualan produk ada di pasaran.mna perjuangan memartabatkan ekonomi umat islam?carilah keberkatan.berdepanlah dengan kami semua para pelabur.ada pepatah kata berani kerana benar takut kerana salah

    BalasPadam
  6. Mohon pemilik Tn Hj Ismail tampil kehadapan buat press ka apa ka?senyap ja ni..jgn sampai jd fitnah kpd Agama.guna agama utk kpentingan sendiri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia kata sebelum dia meninggal....nak bayar habis...boleh percaya kerrr

      Padam
  7. Tahun 2018 saya dan isteri mohon utk keluarkan dr saham kowahida semata mata nak pakai wang utk pergi haji sbg wang saku belanja. 2 kali surat dihantar kpd pengarah tn hj Ismail.tetapi tiada balasan kononnya melalui staff mengatakan duit deposit saham akan dibyar berperingkat..bagaimanana pengurusan dibuat sdgkan jualan produk wujud?hingga kini tiada khabar berita..

    BalasPadam
  8. saya begitu kefewa dng koperasi ini bukan setajat keuntunfan modal syerpun entah kemaba jaba janji manis yg daburjan sata mohon pihak pengurusan ambil tangungjawab...

    BalasPadam
  9. grup kowahida ni dah tak berfungsi kot.. sbb tak de admin yang handle dan jawab sebarang persoalan. Makin kabur dan suram pejalannya
    ya

    BalasPadam
  10. nnti saya cuba buat lapuran ttg koperasi ini ke SKM yg bertopeng Islam yg menipu para syer yg ditinggalkan tanpa status hidup atau mati bertahun tahun

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya dialau-alukan cik...call no ofis 04-9764944, call pegawai En.Nas Aidil Mohamad Naseer pun tak berjawab..memang tak bertanggungjawab..memalukan agama ja..

      Padam
    2. Ada sesiapa boleh jadi leader untuk tuntutan balik duit saham? Jom Kita mulakan tuntutan bersama

      Padam
  11. Ada Mesyuarat Tahunan dak..Sudah bertahun2 saya tidak menerima jemputan mensyuarat..

    BalasPadam
  12. Saya telah buat permohonan pengeluaran saham ahli dr 20/5/2020. Pihak kowahida maklum proses selama 1 thn dr tarikh mohon. Sehingga skrg masih menunggu maklumbalas pihak kowahida.

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum, sy adalah salah seorang pemegang saham kowahida.Sy telah menghantar surat utk memgeluarkan saham pada 13 Ogos 2020 kerana utk menampung perbelanjaan pengajian anak sy peringkat Sarjana Muda (master) di UKM. Malangnya pihak pengurusan menjawab dgn alasan keadaan kewangan koperasi tidak stabil.Sy rasa ini alasan yg tdk bole diterima sedangkan kowahida mampu utk membayar saham sy balik. Sekali lg sy minta jasa baik pihak kowahida agar dpt membayar saham sy kerana sy amat memerlukan .

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum.ayah saya juga telah lama melabur untuk koperasi wahida termasuk arwah Ibu saya,saya Dan adik beradik saya yang lain. Ayah saya pernah pergi ke HQ di Perlis pada Tahun 2017 bagi mendapatkan semula Wang kerana kami sangat memerlukan Wang pada waktu tersebut kerana arwah mak saya didapati mendapat kanser payudara tahap 4. Malangnya ayah saya balik semula ke Pahang tanpa sebarang tindakan.Pada Tahun 2019 lagi sekali ayah saya telah menghantar Surat untuk tuntutan Wang kerana rumah kami terbakar dan Ibu saya telah meninggal dunia. Sehingga kini tiada apa-apa respon Dari pihak koperasi wahida. Saya berharap ada sesiapa yang dapat mengambil tindakan tegas supaya mereka tidak sewenangnya menggunakan duit Kita. Saya berasa sangat kecewa dengan koperasi wahida. Kami tidak mengharapkan dividend,hanya memohon untuk ambil semula modal yang telah kami laburkan.

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum, ada tak sesiapa yang telah berjaya mendapat balik saham koperasi setakat tahun 2023 ni

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...