Info

SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG RASMI AL-WAHIDA MARKETING SDN. BHD.

Khamis, 15 Oktober 2009

PRODUK BARU

AYUH DAPATKAN SEGERA .....PRODUK BARU.....


WAHIDA SYAMPU BETIK



HARGA PENGEDAR

Semenanjung Malaysia :
RM 12.00

Sabah & Sarawak :RM 15.00



HARGA PENGGUNA

Semenanjung Malaysia :RM 15.00

Sabah & Sarawak :RM 18.00


NILAI MATA ( NM ) : 5

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum,
    Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan Syukur kerana HPA sentiasa dari semasa ke semasa mencari alternatif untuk menggantikan produk2 sedia ada di pasaran kepada produk HPA yang halal lagi suci.

    Memang tak dpat disangkal, penjualan dan penggunaan barangan HPA amat tinggi sekali. cuma saya ingin melontarkan sedikit pandangan yang mana sekiranya ianya dapat dibincangkan.

    kami di selatan amat berbesar hati dengan kehadiran hpa di tanah selatan ini. dengan adanya gudang dan pentadbiran di kluang, dan dengan RFC dan RCH yang bakal dibuka, pasti amat mengimbirakan semua pengedar2 yang ada di tanah selatan ini. Persoalannya, kenapa barangan yang selama ini kami perjuangkan, tiba2 tak dapat dipasarkan lagi di pasaran awam. adakah permintaan terlalu tinggi sehingga tak dapat disediakan mengikut permintaan.

    cuma saya berharap, agar permaslahan ini dpat diatasi, ramai pengedar kami yang terpaksa berhadpan dengan maslah ini apabila pengguna tidak dapat barangan yang diminta.

    bagi yang berfikiran positif, tiada masalah. maknanya baguslah HPA ini, permintaan melebihi pembuatam. dan bagi yang berfikiran sebaliknya, maka ia akan melihatkan kelemahan HPA kerana tidak dapat memenuhi permintaan.

    apa yang penting, diharapkan agar jangan sampai yang dikejar tak dapat, yang dikendong keciciran.

    sekian,
    pengedar di selatan bumi Allah

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...